Lär dig digitala medier och bli bättre än konkurrenterna!
Anitha Clemence är i grunden utbildad marknadskommunikatör, som redan år 2006 började intressera sig för sociala medier.
Anitha Clemence var med och startade igång den första satsningen inom poddradio år 2009 för MTG:s räkning, samt den allra första webb-TV-serien ”Glamourama”. Hon gjorde en egenproducerad talkshow på Youtube år 2013, som senare fick flytta in på Familjelivs plattform under titeln ”Mom Enough”.
Hon har själv haft en rad framgångsrika podcasts med Carolina Gynning, Sanna Lundell, Malin Gramer och numera med Ann Söderlund, den senaste vid namn ”Lillelördag”.
År 2016–2017 skapade Anitha humorprogrammet ”Mammor” på Viafree/TV3 där de jobbade med influencers som ett experiment för att få upp ratingen – något som visade sig ge strålande resultat! 2017 hade hon ett självbetitlat namn på Aftonbladet TV, som berörde SoMe och vad kändisar sände och publicerade i sina flöden.
De senaste åren har Anitha Clemence jobbat som konsult inom just dessa områden då hon besitter en viktig kompetens som är svår att hitta på annat håll.
Om Anithas föreläsning:
Framtidsforskare belyser att inom kort kommer internet enbart bestå av marknadsplatser och sociala plattformar.
Hemsidan har sett sina sista starka dagar. Idag är ditt eller ditt bolags Sociala Medie-konto och närvaro viktigare än er hemsida eller blogg.
Kan du inte den sociala programmeringen så är också risken att du eller ditt företag inte kommer vara en del av den framtida marknaden.
Lär dig kommunicera rätt för att synas bland dom 25 000 budskap per dag du delar yta med.
Känner du till tricken för att få ditt konto att växa? Vet du vad som är bakom siffror och uttryck i den digitala världen?
Kan du det så blir du en bättre beställare och kan du göra bättre affärer som får större utväxling.
Kunskapen om det digitala jordbruket genererar mer skörd år efter år.
Det här är föreläsningen för dig som inte har råd att missa nutidståget.
Du/ditt företag ska anlita Anitha Clemence när:
- Ni vill satsa på sociala medier och bli bäst i klassen.
- Lära er om alla knep för att nå längre och bli bättre än konkurrenterna, men också lära er att tänka rätt och validera kvalité bortom siffror.
- Få ovärdeliga nyckelkunskaper du inte kommer få tillgång till någon annanstans. Baserat på hennes egna test och studier, från sin bakgrund som marknadskommunikatör, producent, kreatör och expert på mediabyråsidan. Här får du 360 kunskap i do’s and dont’s.