Susanne Einhorn – Beteendevetaren med expertis på kundservice och kundnöjdhet!
Hur lycklig är din kund och hur lycklig är du själv?
Susanne Einhorn välkomnar er in i framtiden. Där service är företagets viktigaste DNA och där kärleken i kundmötet kommer att öka lönsamheten, påverka företages rykte och göra varje-dag-jobbet så mycket roligare.
Susannes koncept Supernöjda kunder och Lyckliga säljare ger de rätta verktygen för att toppa servicen, få alla upp på tå och se till att kundupplevelserna skiljer sig från mängden. Ni får beprövade modeller som snabbt kan omsättas i det dagliga arbetet och som ger mätbara resultat, nya attityder och ökad motivation. Ni får bilder och historier berättade med humor och värme och mängder av framgångsexempel från alla de företag som hon arbetat med.
Susanne Einhorn är beteendevetaren som inspirerar sina deltagare att våga ta steget mot att bli sitt allra bästa jag där den egna personligheten och ambitionen får glimra fram i möten som leder till att kunden blir mer än nöjd – helt enkelt supernöjd! Susanne har över 25 års erfarenhet och jobbar med 250 olika kundföretag i 25 olika länder, och har även skrivit tre böcker på temat sälj.
Några av hennes kunder är Acne, Systembolaget, Interflora, IKEA, MQ samt ett stort antal köpcentrum över hela Sverige. Under åren har Susanne säljtränat fram fyra vinnare i klassen Årets Bästa Butikssäljare där prisutdelningen sker på den årliga och prestigefyllda RetailAwards-galan.
Susanne kan skräddarsy sina upplägg utifrån era behov och önskemål. Här ser du exempel på ämnen:
- Kundernas krav ändrar arenan:
Färre men värre – kräsna konsumenter vill bli personligt bemötta. Kampen om kundens hjärta stavas UPPLEVELSER. - Do you have what it takes? – Så möter du Traditionella Tore (blå), Utåtriktade Ulla (grön), Speciella Isabella (röd) och Risktagande Rickard (gul). Fyra personlighetstyper med sin egen kommunikationsstil.
- Vad innebär yrket säljare under 2020-talet? – Ta på yrkesrollen och låt showen börja.
- Storytelling – Dela din kunskap och passion för det du säljer genom historier som berör.
- Merförsäljning är butikernas akilleshäl! – Så gör du merförsäljningen till en självklar del av köpprocessen.
- Säljare bränner affären – Teknikerna för avslut och konsten att bemöta invändningar med råg i ryggen.
- Så coachar du dina säljare mot mål – Om daglig feedback och återkoppling.
Alternativa föreläsare