Göran Adlén

Göran Adlén är en av Sveriges främsta framtidsanalytiker och har under femton år varit en av landets absolut mest efterfrågade och bokade föreläsare. Han talar om vår framtid, digitalisering, kommunikation, och inspirerar allt från små ledningsgrupper till tusentals åhörare. Göran bjuder på en intressant blandning av fakta, forskning, underhållning och praktisk psykologi.

Göran är civilekonom, creative director och reklammakare som har arbetat med flera internationella varumärken. I över 13 år var han lärare i marknadsföring och marknadsanalys på IHM Business School, men är sedan 16 år tillbaka en av Sveriges mest efterfrågade föreläsare, utbildare och rådgivare med över 3 000 genomförda föreläsningar i bagaget.

2014 blev Göran Adlén Årets föreläsare och fick det prestigefulla Narrenpriset av Svenska Eventakademin. Han har flera gånger blivit nominerad till Årets talare och fått hedersomnämnande vid Stora Talarpriset tre år i rad.

“Med suveränt grepp om ord, bild och associationer botaniserar 2014 års Narrenpristagare lustfyllt i de trender och mekanismer, som styr och omskapar vår tid och ger en bild av hur framtiden kan komma att se ut. Är en av Sveriges absolut populäraste och mest efterfrågade föreläsare, alltid påläst och passionerad, förnyar sig hela tiden och blandar humor, allvar och kunskap.”

— Narrenprisets motivering

Göran Adlén är noga med att inte bara bjuda på underhållning och ett skratt för stunden, utan även skapa konkreta resultat och förändring som verkligen består. Göran har ett smörgåsbord utav intressanta föreläsningar att välja på. Föreläsningarna skräddarsys så att de passar just din verksamhet. Boka en föreläsning som ger insikt och förbereder er inför framtiden!

Du ska anlita Göran Adlén när du/din verksamhet vill:

  • Få verktyget till att förändra sättet att tänka på.
  • Lyssna till en av Sveriges främsta framtidsanalytiker.
  • Höja motivationen och förbereda er inför framtiden.

Exempel på föreläsningar med Göran Adlén:

  • Säg “Ja” till framtiden!
  • Sälj mindre och älska mer!
  • Är det analoga det nya digitala?
  • Respekt, tillsammans, kärlek och en himla massa växter – Trendspanarens  Happiness Report  2020.
  • Storymaking och hur man får  kärleksfulla fans – de viktigaste trenderna inom framtidens marknadsföring.
  • Framgångsbedrägeriet.

Alternativa föreläsare

Jacqueline Kothbauer | Judith Wolst

Foto: Knut Koivisto

Göran Adlén föreläser om...

tag copy 4 Created with Sketch. Digitalisering
tag copy 4 Created with Sketch. Employer Branding
tag copy 4 Created with Sketch. Entreprenörskap
tag copy 4 Created with Sketch. Fakta
tag copy 4 Created with Sketch. Förändringsarbete
tag copy 4 Created with Sketch. Framtid
tag copy 4 Created with Sketch. Inspiration
tag copy 4 Created with Sketch. Ledarskap
tag copy 4 Created with Sketch. Motivation
tag copy 4 Created with Sketch. Organisation
tag copy 4 Created with Sketch. Psykologi
tag copy 4 Created with Sketch. Sociala medier
tag copy 4 Created with Sketch. Underhållning
tag copy 4 Created with Sketch. Varumärke
tag copy 4 Created with Sketch. Vetenskap

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/mtgruppe/ExtraDomains/talkingminds.se/wp-content/themes/talking-minds/parts/speaker-content.php on line 114

Sök tillgänglighet

  • Date Format: YYYY dash MM dash DD

Vill du veta mer? Hör av dig, så diskuterar vi lösningar.