Eric Thyrell

Eric Thyrell Motivation

Sök tillgänglighet

Vill du veta mer?

Kontakta oss

Föreläsare

Eric Thyrell ligger på årets topp 20-lista över de mest bokade föreläsarna i Sverige! Med honom inspireras du inom ämnen som: kommunikation, teamwork, konflikthantering, arbetsglädje, förändring, samt kundbemötande och försäljning. Eric Thyrell har stått på scen sedan barnsben, vilket märks tydligt i hans underhållande och fängslande sätt att föreläsa. Med en stor dos närvaro, energi och humor har han inspirerat hundratals företag och organisationer.

Erics breda och långa yrkeserfarenhet inom olika branscher adderar spännande perspektiv till hans föreläsningar. Han varvar konkreta övningar med roliga anekdoter från verkligheten, vilket gör hans budskap tydliga och lätta att ta till sig. Mottot är att en föreläsning med Eric ska vara rolig och inspirerande, samtidigt som den ska ge praktiska verktyg som deltagarna kan applicera direkt efter föreläsningen.

Eric Thyrell kan skräddarsy sina upplägg utifrån era behov och önskemål. Här är exempel på rubriker:

  • VÅGA TÄNKA STORT! – EN INSPIRATIONSFÖRELÄSNING OM FÖRÄNDRING, NYTÄNK OCH MOD
    – Vi lever i en värld som förändras och utvecklas i en rasande takt. I en kraftigt ökad konkurrens på marknaden måste vi våga tänka nytt, tänka större och vara mer öppna för förändring. Lätt sagt, svårare gjort. Men den här föreläsningen ger dig flera tips och strategier, ingjuter nytt mod, samt tänder gnistan som kan få dig att brinna igen!
  • HÖR DU I SYNE?! – EN FARTFYLLD FÖRELÄSNING OM KONFLIKTHANTERING, TEAMWORK OCH EFFEKTIV KOMMUNIKATION
    – Livet består av alla möjliga slags möten mellan människor. Missförstånd och konflikter är en del av vår vardag och kostar samhället och företagen enorma summor pengar och en massa energi i form av sjuksskrivningar, omplaceringar och personligt lidande.
    Konsten att etablera givande relationer, att bli bättre på att kommunicera och samarbeta är några av de viktigaste förmågor vi kan utveckla och träna oss på. Du kan vara hur kvalificerad som helst inom ditt yrkesområde, men hur bra är du på att kommunicera?
  • ATT SÄLJA MED HJÄRTAT
    – Dagens kunder är mycket mer pålästa och ställer högre krav på service, kunnande och bemötande. En säljare idag måste förstå att försäljning handlar om att hjälpa kunden att köpa.
    Säljaren måste först sälja sig själv och vara mer insatt i sin påtänkta kunds situation och behov. Föreläsningen tar på ett roligt sätt upp vanliga fördomar och rädslor runt försäljning, samt ger handfasta tips på hur vi bättre skapar en givande och långsiktig relation med kunderna.